Dietetyczna pasta jajeczna



Naszym ulubionym śniadaniem jest pasta jajeczna ze świeżo zgrillowaną, jeszcze ciepłą bułką. Jego przygotowanie nie jest pracochłonne, dodatkowo zajmie Wam maksymalnie 20 minut.   Pasty jajeczne z reguły nie są wysokokaloryczne, te zwykłe robi się  po prostu z jajek, szczypiorku/cebuli i majonezu. Ja do swojej pasty daję jedynie niewielką ilość majonezu, resztę zastępuję jogurtem naturalnym, a czasami nawet pomijam majonez w całości. Musicie spróbować! 
Składniki podane są na 4 porcje.

Wartość kaloryczna jednej porcji: 169,25kcal
Białko: 13,125g
Tłuszcz: 11,75g
Węglowodany:  1,67g

Składniki:
  • 8 jajek 
  • cały pęczek szczypiorku 
  • 1 płaska łyżka majonezu (ja użyłam majonezu light)
  • 2 płaskie łyżki jogurtu naturalnego 
  • sól, pieprz 
Jajka ugotować na twardo i pokroić w dość drobną kostkę, przełożyć do miski. Szczypiorek posiekać i dodać do jajek, następnie dołożyć jogurt naturalny i majonez, wszystko wymieszać. Doprawić do smaku solą i pieprzem. 




Komentarze