7 pomysłów na słodkości z dodatkiem odżywki białkowej

Gdy zaczęłam chodzić na siłownie pomyślałam o wprowadzeniu dodatkowej ilości białka do swojej diety. Po wielu próbach mieszania różnych smaków izolatów białek z wodą, a potem z mlekiem stwierdziłam, że to nie dla mnie, nie mogłam już patrzeć na mój shaker, na sam jego widok robiło mi się niedobrze. Wpadłam więc na pomysł, że wykorzystam to białko w kuchni i to był strzał w dziesiątkę! Dzięki temu, że białko to jest słodkie nie musiałam dodawać do moich słodkich wyrobów ani grama cukru. Moimi faworytami jest smak karmelowo-mleczny oraz waniliowy, z nimi najwięcej eksperymentowałam w kuchni. 
Poniżej przedstawiam Wam moje topowe propozycje na wykorzystanie białka, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! Będzie mi miło, jak po wykorzystaniu przepisu w swojej kuchni podzielicie się swoimi opiniami w komentarzach. 😀

Wartość kaloryczna jednego omletu: 249 kcal
Białko: 21 g
Tłuszcze: 8,3 g
Węglowodany: 24 g

Wartość kaloryczna jednego naleśnika bez owoców: 67 kcal
Białko: 8,1 g
Tłuszcze: 2,17 g
Węglowodany: 6,97 g 






Wartość kaloryczna jednej porcji: 285kcal Białko: 36,25g
Tłuszcze: 10,3g
Węglowodany: 12,2g
Placki wychodzą przepyszne, a najlepiej smakują z dżemem, ja używam takich, które zawierają 100% owoców, bez dodatku cukru. 



Jest bardzo wilgotny, ale zarazem lekki. 

Są dość zapychające i szybko obsychają, dlatego lepiej ich nie robić w większej ilości. 

Komentarze

  1. Wygląda super, w najbliższym czasie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz