wtorek, 12 stycznia 2016

Czekoladowe muffiny z malinami z ciecierzycy


Smaczne, lecz nieco zbyt wilgotne muffiny z ciecierzycy. Zrobiłam błąd, bo przechowywałam je w zamkniętym pojemniku i bardzo szybko nie były zdatne do zjedzenia. Z tego przepisu wyszło mi 8 babeczek. 




Składniki:
  • 250g ciecierzycy (można użyć tej z puszki, jednak ja polecam ugotować samemu)
  • 3 jajka
  • 1 banan
  • łyżka płynnego miodu
  • 2 łyżeczki kakao 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • szklanka świeżych lub mrożonych malin
 Jeśli używacie ciecierzycy z puszki, należy ją najpierw odcedzić i przepłukać, następnie wszystkie składniki oprócz malin zmiksować na jednolitą masę blenderem. Napełnić nią papilotki do mniej więcej 3/4 wysokości. Na wierzchu poukładać maliny. Piec około 20-25minut w temperaturze 140stopni.




6 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy muffiny z ciecierzycy i często właśnie łączymy je z malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie to wygląda, a smakuje pewnie jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zaskakują mnie wszelkie - nie deserowe - dodatki/baza do wypieków. Ale z każdym takim przepisem przekonuję się, że to faktycznie może się udać! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...