sobota, 16 sierpnia 2014

Włoskie biszkopty

Nazwałam je biszkoptami, ale tak naprawdę bliżej im do kruchych ciasteczek. Upiekłam je na przyjazd w odwiedziny mojej rodziny, wszystkim bardzo smakowały. Zawierają dość dużo masła, dlatego dodałam przepis do ''niedietetycznych szaleństw''. Sama wykonałam go na próbę tylko na 1/3 porcji i wyszło mi 10 dość sporych ciastek, z podanego przepisu powinno więc wyjść około 30, idealnie pasują do porannej kawy! :)


 Składniki:
  • 250g mąki pszennej
  • 3 jajka (osobno białka i żółtka)
  • 125g cukru białego
  • 125g masła
  • cukier trzcinowy do posypania
  • szczypta soli

Miękkie masło ucierać mikserem na puszystą masę, dodać cukier i dokładnie utrzepać, dodawać po kolei żółtka, a potem stopniowo mąkę. Białka ubić na sztywną pianę z dodatkiem szczypty soli i wmieszać łyżką do ciasta. Napełnić rękaw piekarski ciastem i robić takie kleksy jak na zdjęciu obok na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Biszkopty posypać cukrem trzcinowym i piec w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez około 10 minut.


6 komentarzy:

  1. Świetny przepis, wyglądają ciekawie te biszkopty;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. proszku do pieczenia nic nie dajemy

    OdpowiedzUsuń
  4. New Diet Taps into Pioneering Idea to Help Dieters Lose 15 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...