środa, 19 marca 2014

Współpraca z Polsoją

Niedawno nawiązałam współpracę z nową firmą, która w swojej ofercie ma produkty dla wegetarian - Polsoja. Sama jem mięso, nie jestem jego fanką, ale chyba nie potrafiłabym z niego całkowicie zrezygnować, najczęściej wybieram piersi z kurczaka lub polędwicę wieprzową, chociaż zajadam się również kotletami sojowymi i soją. Wcześniej próbowałam już większości produktów tej firmy, dlatego wiem, że będzie to smaczna współpraca. Nigdy nie miałam do czynienia jedynie z wędliną sojową, to będzie mój pierwszy raz i jestem ciekawa smaku :)




Parówki sojowe classic
Parówki sojowe chilli
Parówki sojowe wędzone
Parówki sojowe śniadaniowe


Wędlina sojowa o smaku drobiowym
Wędlina sojowa o smaku drobiowym
Wędlina sojowa o smaku wędzonego salami
Wędlina sojowa z suszonymi śliwkami
Wędlina sojowa z żurawiną


Vege kiełbaski wędzone z papryką
Vege kiełbaski grillowe białe
Vege kiełbaski grillowe curry


Tofu tradycyjne naturalne
Tofu tradycyjne wędzone
Tofu tradycyjne marynowane

6 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluję :) Same pyszności :) Jak ty to robisz, że nawiązujesz tak świetne współprace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Już dzisiaj zrobiłam pierwszy przepis z szynką, pycha! Jak to robię? Przede wszystkim się staram :)

      Usuń
    2. To prawda kochana, starasz się, bardzo, i to widać :) Czekamy na recenzję :)

      Usuń
  2. gratulacje! ich produkty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te produkty, więc liczę na wiele pysznych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhm, ja też poproszę :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...