środa, 26 lutego 2014

Wegetariańskie nuggetsy z piekarnika

Kolejna odsłona kotletów sojowych, które dostałam od Sante. Wyszły smaczne, ale są dość suche, dlatego najlepiej jeść je z dodatkiem sosu, np czosnkowego na bazie jogurtu naturalnego, z dodatkiem musztardy i oczywiście czosnku. Posiadają wysoką zawartość białka, z powodzeniem mogą stanowić zamiennik mięsa w diecie, dzięki otrębom dostarczają dużą porcję błonnika. Można je przygotować naprawdę szybko i przy niewielkim nakładzie pracy. Są również dostępne kotlety sojowe ''minutki'', również firmy Sante, które gotują się krócej. Nuggetsy te oczywiście można usmażyć, wybrałam jednak zdrowszą wersję, dlatego upiekłam je w piekarniku bez dodatku tłuszczu. Pamiętajcie, by dodać do nich dość dużą ilość przypraw, ponieważ bez nich mogą być nijakie w smaku. Smacznego!



 Składniki:
  • kotlety sojowe (u mnie Sante)
  • jajko
  • otręby pszenne
  • curry, suszone warzywa, sól
Kotlety sojowe ugotować z dodatkiem curry, soli i suszonych warzyw zgodnie z przepisem znajdującym się z tyłu opakowania. Obtoczyć w roztrzepanym za pomocą widelca jajku i w otrębach. Układać na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce i piec do uzyskania złotego koloru w 170 stopniach. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię gotowe kotlety sojowe. Niektórzy mówią, że smakują jak karton, ale mi to pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo bardzo fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, te kotlety mają osobliwy smak ale nugetsy z nich to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze miałam problem jak zdrowiej zrobic kotlety sojowe ale żeby miałyjakąs panierkę :) no i włala :D spróbuje napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam. Pychotka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...