wtorek, 5 listopada 2013

Mega paka od Sante! :)

Wczoraj dostałam kolejną OGROMNĄ paczkę z produltami, tym razem od Sante, firmy, którą chyba każdy dobrze zna. Pokażę Wam się co dostałam, ale nie będę umieszać dokładnych wartości odżywczych i recenzji, bo niemożliwością by było tego wszystkiego spróbować, będę je umieszać co jakiś czas, wraz z przepisami. Klikając na nazwę danego produktu, przeniesiecie się do sklepu Sante, gdzie dany produkt można znaleźć. Jest tam podana cena produktu, opis, wartość odżywcza i dokadny skład. Już nie mam miejsca w szafkach na te wszystkie produkty w mojej studenckiej kuchni i muszę wszystko trzymać w pokoju (ale wcale nie narzekam!) :D  Mam zapas produktów śniadaniowych chyba na parę miesięcy :)


Granola czekoladowa 350g
Granola z granatem 350g
 Crunchy bananowe z czekoladą 350g
Crunchy naturalne 350g
Batony proteinowe w różnych smakach:
-kakaowy z inuliną
-żurawinowy z Goji z inuliną
-waniliowy z inuliną
-orzechowy z inuliną
Musli błonnikowe z kokosem 200g
Musli błonnikowe z truskawką 200g
 Kotlety sojowe 100g
 Pasztet sojowy o smaku naturalnym
 Paprykarz warzywny
 Dwie paczki kaszy jaglanej
 Otręby owsiane granulowane z aronią
Traditional musli 350g
Tropical musli 350g
 Granola 50g w różnych smakach:
- orzechowa (orzech, kokos)
- owocowa (żurawina, malina, truskawka, aronia)
- z granatem (granat, aronia)
- czekoladowa
 Kasza kuskus 250g
Musli bez cukru z granatem i jagodą 300g
 Soja 350g
 Kasza kukurydziana 350g
 Soczewica czerwona 350g
 Otręby żytnie 150g
 Sól himalajska różowa 350g
 Płatki owsiane 500g
 Zarodki pszenne 150g
Maca tradycyjna (14 sztuk)

8 komentarzy:

  1. Produkty marzenie <3 Sama z wielu identycznych korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak, jest bardzo zdrowa. Też taką mam, w takim fajnym młynku.

      Usuń
    2. jeszcze nie próbowałam, ale właśnie nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam :)

      Usuń
  3. też dostałam tą wielką pakę od Sante i już wymyślam ciekawe ale i zdrowe pyszności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! Tylko czasu na gotowanie brakuje... chociaż pierwszy przepis mam już gotowy :)

      Usuń
  4. wow! zazdroszczę:) też bym chciała doczekać się kiedyś jakiejś współpracy:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...