niedziela, 11 sierpnia 2013

Współpraca z firmą EMAKO.pl


Jakiś czas temu dostałam bon towarowy od firmy EMAKO.pl i mogłam kupić wybrane przez siebie rzeczy.  Moim numerem jeden była mata, która może służyć do pieczenia lub jako stolnica. TUTAJ dodaję link do strony, przez którą można ją kupić. Wykonana jest z silikonu, wielkim plusem jest fakt, że nie trzeba posypywać jej przy wyrabianiu ciasta. Posiada też pomocne miarki, które ułatwią odmierzenie równej wielkości ciasteczek, czy ukształtowanie ładnej, okrągłej pizzy.


Mata nie rusza się na wszystkie strony przy wyrabianiu ciasta jak przy tradycyjnych stolnicach. Do tego po wycięciu ciastek można je włożyć bezpośrednio do piekarnika, bo wytrzymuje wysokie temperatury, możma ją myć w zmywarce i największy plus dla osób, którzy są skazani na małą kuchnię- jest elastyczna, można ją zwinąć i zajmuje wtedy naprawdę mało miejsca!  

I mój drugi zakup - nóż szefa kuchni. LINK do strony, na której można go kupić. Najpierw muszę napisać, że początkowo byłam dość sceptycznie nastawiona do kupna noża, bo widzicie, że jest niedrogi i bałam się, że przełoży się to na jakość. Już od dłuższego czasu męczyłam się z nieostrymi nożami w kuchni i zaryzykowałam, mam go już ponad miesiąc, a on nadal tnie tak jak pierwszego dnia. Nie ma poblemu z cięciem twadszych rzeczy, zastanawiam się nad dokupieniem wszystkich noży z tej serii. Wyglądają bardzo fajnie i mają wygodny uchwyt. Nóż można myć w zmywarce. Po więcej informacji odsyłam Was do stronki EMAKO.pl. 
Jeśli miałabym wybrać coś jeszcze, to postawiłabym na kamień do pizzy, bo moja mama od dłuższego czasu na niego poluje. Nie lubię za bardzo pizzy, ( wyjątkiem jest pizza mojej koleżanki, którą mogłabym jeść ciągle!) ale raz jadłam pizzę upieczoną na kamieniu i była nieporównywalnie lepsza od tej standardowej! Kolejnym moim typem są naczynia do zapiekania - chciałabym mieć takie mniejsze, bo przygotowuję jedzenie tylko dla siebie. Następne - pojemniki na hebatę, bo fajnie jest mieć wszystko w jednym miejscu. Ahh mówię Wam, wybór tych produktów był naprawdę trudny!






3 komentarze:

  1. Faktycznie wybór przytłaczający. A takimi nożami miałam przyjemność operować i są na prawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rzeczy, uwielbiam takie kuchenne gadżety <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! Tylko miejsca w kuchni brakuje! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...