niedziela, 21 lipca 2013

Współpraca z Musli tak jak chcesz :)

Od początku prowadzenia bloga bardzo chciałam mieć możliwość nawiązania współpracy z tą firmą! Po paru miesiącach udało się! Wybrałam swoje składniki, już następnego dnia przesyłka została do mnie wysłana, a kolejnego kurier był już pod moją klatką. Od razu otworzyłam tubę i już się zachwyciłam, kolejnego dnia na śniadanie zjadłam pyszne śniadanie - musli z jogurtem, brzoskwinią i borówkami amerykańskimi z mojego ogródka :) 


 Podoba mi się fakt, że z tyłu tuby są wypisane wszystkie składniki i jest obliczona wartość kaloryczna mieszanki. Jest to bardzo przydatne dla osób, które są na diecie z limitem kalorii. Ja, z uwagi na to, że staram się wprowadzać więcej tłuszczu kosztem węglowodanów wybrałam musli bogate w orzechy. Dokładny skład : płatki 6 zbóż, crunchy naturalne, orzechy laskowe, orzechy nerkowca, jagody goji, maliny liofilizowane, orzechy pecan, migdały, morele suszone BIO.
wartości odżywcze:
energia - 405 kcal
białko - 11,2 g
tłuszcze - 13,9 g
węglowodany - 56 g
Masa netto całej tuby to około 667 g
Do wyboru jest bardzo wiele składników, sprawdzicie je na TEJ stronie. Każdy znajdzie coś dla siebie- osoby które unikają słodyczy wybiorą opcje bez słodkich dodatków, a łasuchy mają do wyboru dodatki typu - krówki, czekoladowe kuleczki, herbatniki i draże.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :) Super mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Było tyle fajnych rzeczy do wybrania, że nie wiedziałam na co się zdecydować :))

      Usuń
    2. Ja też bym miała z tym problem. Wydaje mi się jednak, że tak jak Ty postawiłabym na orzechy, ale dlatego, że je bardzo lubię :) Jednak w końcu znalazłaś coś dla siebie ^_^

      Usuń
  2. Też z nimi kiedyś współpracowałam. Mają dobre mieszanki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam, że dużo blogerów z nimi współpracuje! Mieszanki są naprawdę super, chociaż to od nas samych zależy, czy pójdziemy w zdrowe produkty, czy bardzo słodkie słodycze jako dodatki do musli :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci.
    Fajna mieszanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd dowiedzieli się o Twoim blogu? Udzielałaś sie u nich na facebooku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam do nich na facebooku o moim blogu

      Usuń
  5. ja jestem musliżercą. Gdyby udało mi się nawiązać taką współpracę chyba skakałabym z radości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj! Po jakimś czasie na pewno Ci się uda, zobacz ile ja czekałam, a teraz już skaczę z radości! :)

      Usuń
  6. pyszna współpraca, i smakowita mieszanka musli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację !
    Mieszanka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...