środa, 17 lipca 2013

Współpraca z centrumsylwetki.pl

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia produktów, które przyszły do mnie w trakcie mojego wyjazdu! Jestem bardzo zadowolona! Paczkę odpakował mój brat i zdał mi przez telefon relacje co w niej było. Na początku sobie myślałam, kurcze - jest ketchup, nic takiego, a okazało się, że to nie taki zwykły ketchup, ma mało kalorii, niezły skład i smakuje (w porównaniu do ketchupów light z którymi miałam wcześniej styczność) ! Potem brat napisał, że jest też chleb... pomyślałam, że zanim wrócę z wyjazdu już będzie czerstwy, a okazało się, że to mieszanka do wypieku chleba i to  NISKOWĘGLOWODANOWEGO! Z makaronów się bardzo cieszyłam, a otręby w mojej kuchni znikają w naprawdę szybkim tempie!  Jeszcze nie miałam czasu wszystkiego wypróbować, ale w tym tygodniu na pewno się za to wezmę i zamieszczę przepisy. Wszystkie produkty są do kupienia w sklepie internetowym centrumsylwetki.pl . Najbardziej nie mogłam się doczekać niskokalorycznego makaronu, dużo o nim słyszałam, ale nigdy nie pokusiłam się o kupienie. 6 kalorii w 100 gramach robi wrażenie!


 DIETETYCZNY KETCHUP

Jestem bardzo zadowolona, bo ketchup jest moim stałym dodatkiem do niektórych prostych potraw, ten jest znacznie mniej kaloryczny niż ten standardowy, bo posiada tylko 6 kalorii w porcji.
Jadłam go z omletem z pieczarkami, rukolą i cebulą i smakował naprawdę podobnie.
LINK do strony z ofertą.

MIESZANKA DO PIECZENIA CHLEBA ADAMA

Z mieszanki upiekłam bułki, pochwalę się zdjęciami już niedługo na blogu!
Super alternatywa dla ludzi, którzy unikają węglowodanów, czy też są na diecie z niskim indeksem glikemicznym. Bułki są chrupiące, w wyglądzie przypominają zwykłe bułki, jednak smakują znacznie inaczej. Następnym razem dodam do nich trochę ziół prowansalskich, będą mieć dzięki temu bardziej wyrazisty smak.
LINK do sklepu z ofertą.

OTRĘBY OWSIANE

Otręby są dość spore, wyglądają trochę jak płatki owsiane błyskawiczne. Bogate w wartości odżywcze, dodaję do porannej owsianki, sałatek czy ciasteczek.


 MAGICZNY RYŻ

Jestem naprawdę bardzo zadowolona, że go wypróbuję! Ba niewiele węglowodanów (0,5 g na 100 g to prawie nic!), mało kalorii  i dużo błonnika. Idealny na kolację z warzywami! Dobry dla diabetyków, osób na diecie z niskim IG, alergików.
Jest pozbawiony soi, jajek, tłuszczu, cukru i glutenu.

LINK do strony z ofertą.

 MAKARON
Makaron ten posiada tylko 6 kalorii  100 gramach (podobnie jak ryż powyżej!), wyprodukowany jest z tej samej rośliny - Konjacu. Posiada podobne właściwości. Makaron Skinny Noodles nie ma wyrazistego smaku,dlatego przyjmuje smak potraw, do których jest używany, ważne więc jest, żeby dodać sporo przypraw!Skinny Noodles zapewnia uczucie sytości na długo, posiada sporo błonnika i baaardzo niewiele węglowodanów!
LINK do strony z ofertą

AROMATY KIWI I TIRAMISU
Jeszcze nie wypróbowałam, ale pachną świetnie, nie zawierają dodatku oleju i cukru.
LINK do strony z ofertą.

6 komentarzy:

  1. Niesamowite te produkty. Ale z drugiej strony sceptycznie bym podchodziła do takich cudów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony ja też, dlatego muszę je wypróbować

      Usuń
  2. Ja też byłabym raczej sceptyczna, chociaż skład tego ryżu nie wygląda źle, zagadką jest tylko ta tajemnicza mąka Konjac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli to jest z rośliny i do tego ma niski indeks glikemiczny to ja jestem na tak, tylko muszę wypróbować czy ma to fajną konsystencję, bo smak przujmuje od przypraw :)

      Usuń
  3. Produkty super, a szczególnie ten makaron 6kcal/100g! Aż podejrzanie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. New Diet Taps into Pioneering Plan to Help Dieters LOSE 20 Pounds within Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...