poniedziałek, 29 lipca 2013

Bułki z mieszanki do wypieku chleba ADAMA (Low carb)


Dostałam  paczce od centrumsylwetki.pl mieszankę na chleb, który w składzie prawie nie zawiera węglowodanów. Bardzo się ucieszyłam, bo od jakiegoś czasu staram się w swojej diecie zastępować część węglowodanów zdrowymi, nienasyconymi tłuszczami. Wolałam upiec bułki, część zamroziłam i czekają na czarną godzinę! Jeśli chodzi o smak - są dobre, ale nie oszukujmy się - smakują zupełnie inaczej niż standardowe grahamki - w składzie nie zawierają ani grama pszennej mąki! Wyglądają cudownie! :) LINK do sklepu, w którym można kupić taką mieszankę.




Sama ''mąka'' się lepi, widoczne są pestki słonecznika i ziarenka siemienia lnianego.  Z tyłu opakowania dołączone są osobno suche drożdże.
Mieszankę należy połączyć z wodą i dołączonymi drożdżami. Ciasto ma zupełnie inną konsystencje, jest dość gumowate.
Należy ukształtować chleb lub bułki i pozostawić do wyrośnięcia, bardzo rosną!
Po włożeniu do piekarnika jeszcze trochę urosną. Wyglądają jak normalne bułki, po upieczeniu już nie są gumowate, a z wierzchu chrupiące, a w środku sprężyste :)
Polecam tą mieszankę dla wszystkich na diecie low carb.  Można z nich przygotować zwykłe kanapki, zdrowego drobiowego burgera z warzywami lub jeść jako dodatek np do jajecznicy.


6 komentarzy:

  1. Mniamm aż zgłodniałam ;)pysznie wyglądają te bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te bułeczki, zdrowe i pewnie smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja je całkiem lubię, a smakiem przypominają mi ser:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecasz tę mieszankę bezglutenowcom? Może ona mąki pszennej jako takiej nie zawiera, ale w składzie jest właśnie wyselekcjonowany gluten pszenny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, nie zauważyłam! Dzięki za spostrzegawczość!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...