niedziela, 30 czerwca 2013

Współpraca z firmą Skworcu

Niedawno dostałam przesyłkę od sklepu internetowego www.skworcu.com.pl ! Paczka była dość mała, więc pomyślałam, że w środku jest niewiele, a po otworzeniu nie wierzyłam własnym oczom! Tyle torebeczek z produktami, o które prosiłam plus dodatkowe wybrane przez bardzo miłego i kulturalnego Pana Marka! Z euforią przejrzałam wszystko i zabrałam się za testowanie.


Na początku muszę napisać, że firma ta bardzo ceni sobie klienta. Kontakt szybki i przyjemny, wysyłka w ekspresowym tempie. Każdy produkt zapakowany szczelne opakowanie i dodatkowo jeszcze w torebeczkę. Paczka zabezpieczona folią, więc nie ma mowy o jakichkolwiek uszkodzeniach! Produkty są aromatyczne i wysokiej jakości. Jestem bardzo zadowolona! Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten sklep, na pewno się nie zawiedziecie.

A teraz opiszę zawartość przesyłki :)
Znajdowały się w niej produkty i takie, których używam codziennie, i takie o których słyszałam pierwszy raz w życiu i używając ich w kuchni mocno eksperymentowałam.


CHIPSY KOKOSOWE

Pierwsza rzecz, którą spróbowałam to właśnie te chipsy. Są cudowne! I jako dodatek do owsianki czy deseru, i do samodzielnego podjadania przed telewizorem. Jak wiadomo kokos jest dość tłusty, więc nie można przesadzać z ich ilością (co gorsza trudno się od nich oderwać!)

 SKÓRKA Z POMARAŃCZY

Idealny dodatek do Świątecznych wypieków!
ORZECHY LASKOWE

Na pewno z nich skorzystam, gdy będę piec ciasteczka owsiane z różnymi suszonymi owocami i orzechami.
Muszę przyznać, że to orzechy giganty, dobra jakość i smak.

SUMAK

Z tą przyprawą spotkałam się pierwszy raz. Popularny w kuchni irańskiej, libańskiej, syryjskiej, tureckiej i sycylijskiej. Są to sproszkowane owoce, czasami również liście drzewa o nazwie sumak. Nadaje charakterystyczny, kwaskowaty smak. Tą przyprawę już wypróbowałam i jest ciekawa, stosowałam ją zamiast cytryny podczas pieczenia ziołowego dorsza w piekarniku oraz gotując gęsty, lekki barszcz czerwony. Przepisy dodam w najbliższym czasie. 
LASKA WANILII 

Mam na nią tyyle pomysłów! Ale mam tylko jedną, więc wykorzystam ją do jakiegoś super przepisu - mój brat ma niedługo urodziny, planuję COŚ upiec :)
 STEWIA

Stewia to substytut cukru. Jest naturalnym słodziekiem słodszym od cukru. Dobra przy nadciśnieniu i cukrzycy. Co ważne dla osób będące na dietach z limitem kalorii - stewia ma ich ZERO! :)
 CUKIER CYNAMONOWY

Kolejny składnik świątecznych ciasteczek.

HERBATA PU-ERH

Napar tej herbaty pobudza, reguluję przemianę materii wspomagając odchudzanie, poprawia pamięć, koncentracje i nastrój, wzmacnia organizm, posiada wiele mikro i makroelementów. Ma naprawdę cudowny wpływ na nasz organizm, warto pić ją codziennie! Co muszę napisać - często piję tą herbatę, ale nigdy nie kupuję w sklepie z PRAWDZIWYMI herbatami, z lenistwa idę do supermarketu, dlatego nigdy nie zauważyłam super pobudzenia. Po wypiciu tej herbaty z paczki Skworca czuję się naprawdę lepiej! Do tego z raz zaparzonych fusów zrobiłam kolejną herbatę i ona także była pełna aromatu. Polecam!
 PROSZEK DO PIECZENIA

 PESTKI DYNI

Pestki te są dość kaloryczne, ale posiadają bardzo dużo ważnych dla dobrego funkcjonowania naszego organizmy składników - witaminy, mikro i makroelementy oraz specjalne substancje jak np kukurbitacyna.
 ORZECHY PINIOWE

Wiedzieliście, że orzechy pinii to po prostu nasiona sosny? Mają charakterystyczny leśny smak, bogate w tłuszcze, dzięki czemu dostarczają nam energii. Posiadają dużo magnezu i cynku, uważane są za afrodyzjak.



JAGODY GOJI

Jagody te są jednymi z najzdrowszych owoców świata. Zawierają 18 rodzajów aminokwasów, dużo witamin i minerałów, są przeciwutleniaczem. Używane w leczeniu chorego serca, płuc, wątroby i nerek. Są niskokaloryczne i mogą być doskonałą przekąską lub składnikiem ciasteczek lub deserów.




13 komentarzy:

  1. Nic tylko pozazdrościć :) To na prawdę wartościowe (i dość drogie) produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, te pytanka to zaproszenie do Liebster Bloga, nominuje się osoby i zadaje im się 11 pytań. ja akurat dostałam od Jey wiec odpowiadam, tylko jeszcze nikogo nie nominowałam i nie wymyśliłam pytań...

    uwielbiam te płatki kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też współpracuję z tą firmą juz któryś raz i stwierdzam, że ich produkty są na prawdę pyszne :) i ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie mają ładnych opakowań ,ale liczy się zawartość, a ta na pewno jest godna polecenia :)

      Usuń
  4. mają fajną stronę internetową:) aż chyba skuszę się na jakieś zamówienie:)
    Karola, sesja mi się skończyła i moim wakacyjnym postanowieniem jest wypróbowanie wszystkich przepisów z Twojej strony!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, jak mi miło! Od czego zaczniesz? :)) Czekam na opinie po zjedzeniu!

      Usuń
  5. Od pierogów pełnoziarnistych:) mam na nie smaka od momentu gdy zobaczylam je na V.:) Dużo rzeczy robiłam na bieżąco, nigdy nie zdarzyło mi się, że coś mi nie smakowało:) już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, jaki wspaniały blog pełen pomysłów, będę zaglądać częściej!
    A ta paczka super, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie pyszności dostałaś od Skworcu za darmo?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię tego sprzedawcę, często u nich kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. New Diet Taps into Revolutionary Idea to Help Dieters LOSE 15 Pounds within Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...