sobota, 15 czerwca 2013

Gulasz warzywny

Bardzo szybkie i niewymagające dużych umiejętności kulinarnych danie! Wystarczy pokroić warzywa i rzucać na nie okiem w trakcie duszenia. Idealne w diecie niełączenia - jako dodatek do kaszy czy ryżu. Pewnie zrobię je jeszcze nieraz. Przepis na 3 porcje.
Składniki:

  • bakłażan
  • cukinia
  • cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • pół papryki
  • puszka krojonych pomidorów lub przecier pomidorowy
  • sól, pieprz, zioła prowansalskie
 Wszystkie warzywa dokładnie umyć i pokroić - paprykę, cukinię i bakłażana w kostkę, a cebulę w piórka. Wszystkie warzywa podsmażyć na patelni teflonowej przez około 10 minut co jakiś czas mieszając. Dodać pomidory w puszce i drobno posiekany lub starty czosnek, doprawić solą, pieprzem i ziołami prowansalskimi. Przykryć pokrywką i dusić aż warzywa zmiękną co jakiś czas przemieszać.
 Wartość kaloryczna jednej porcji : 103 kcal
Białko: 4,7 g
Tłuszcze: 1 g
Węglowodany: 24 g


1 komentarz:

  1. pycha !!! i wychodzi bardzo dużo :)
    ja do swojej porcji dodałam jeszcze indyka 120 g :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...