Dietetyczna pasta z wędzonej makreli - nie tylko na kanapkę !

Można ją położyć na poranny tost z razowego pieczywa albo jeść samodzielnie jako sałatkę. Robiłam ją pierwszy raz ,ale na pewno nie ostatni!


Potrzebujemy:

  • pół makreli ( około 100 g)
  • eko jajko
  • ogórka kiszonego
  • 3/4 czerwonej cebuli
  • łyżkę jogurtu naturalnego
  • pieprz, sól

 Przygotowanie nie wymaga ogromnych zdolności kulinarnych :) Makrelę dokładnie obieramy ze wszystkich ości, jajko ,ogórka i cebulkę kroimy w drobną kostkę, wszystko ze sobą łączymy i dodajemy łyżkę jogurtu naturalnego i doprawiamy solą i pieprzem. Najlepiej jest zostawić na trochę tą mieszankę żeby odpoczęła i przeszła smakiem. Niebo w gębie, mówię Wam! :)
Wartość kaloryczna całej pasty : 334 kcal
Białko : 33 g
Tłuszcze 14,5 g
Węglowodany : 17 g

Komentarze

  1. Sałatka godna polecenia. Zrobiłam, zjadłam i na pewno będę często ją robić. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. New Diet Taps into Pioneering Idea to Help Dieters Lose 20 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz